آزادی

ما خواهان افغانستان آزاد، مستقل، دموکرات، سیکولار و عاری از هرگونه تبعیض لسانی، سمتی و مذهبی هستیم

آزادی

ما خواهان افغانستان آزاد، مستقل، دموکرات، سیکولار و عاری از هرگونه تبعیض لسانی، سمتی و مذهبی هستیم

نامه رفیع به فرزندانش و شرح انگیزه ی سو’ قصد به رزاق مامون

http://hussainzahedi.blogfa.com/post-133.aspx

نامه رفیع به فرزندانش و شرح انگیزه ی سو’ قصد به رزاق مامون

به تنها دلبندان بنده ایمان جان و سبحان جان

پسران عزیزم این ورق را برای این مینویسم که به شما مجهول نماند که پدر ما چرا این عمل خطرناک را انجام داد. امروز ۲۰/۸/۱۳۸۹ برابر با روز تولدم می باشد باید به شما توجیح کنم من عاشق مادر شما بودم و هستم و خواهم بود برای اینکه که به مادر شما برسم از همه چیز گذشتم از بهر  مادر٬ حتی از مذهب٬ وقتی که به او رسیدم انگار بهشت خود را در دنیا پیدا کردم اما از آمدن ما در افغانستان مادر به کسی دیگر دل بست و مرا دچار دیوانگی نمود شبها تابه صبح  پیشش گریه نمودم که از وی بگذرد او صاحب زندگی٬ زن و اولاد است٬ که از من کرده پولدار و قدرتمند میباشد که بسیار معروف و سر شناس٬ اما کجا گوش شنوا و چشم بینا پیشش هزار بار التماس کردم که به وی روی خوش نشان ندهد و بخاطر پاکی اولادهای معصوم ما که ترا مادر صدا می زنند از معشوقه بازی دست وردارد اما نشد.

نامبرده بنام رزاق مامون بسیار عیاش و مشروب خوار که در ظاهر مسلمان و با شرافت خودرا نشان میدهد ولی در باطن خبیث و نمک به حرام ٬ که ۱۰ سال تمام نمک مرا خورد.

با بسیار رذالت مسج های عاشقانه و همچنان سکسی به مادر روان کرده و مادرت هم در مقابل جواب مثبت داده که بیش از دها مسج هر دورا پیدا کرده خوانده ام و همچنان از کاکایت پرسان کنید که بین من و مادرت جنجال های فامیلی صورت گرفته که حتی مرا زندان هم نمود٬ وقتی که تحقیق و تعقیب نمودم معلوم گردید  تحریک کننده این ماجرا رازق مامون بوده. پسران عزیز این را مینویسم که اگر من کشته و یا زندان بروم برای انتقام جویی از تجاوز به ناموس من و شما میباشد که به شما کاملا روشن باشد.

پدر یکه و تنهای شما رفیع

دوستتان دارم

امضا رفیع

پشت نامه

بزن سنگ به قلب شیشه ی من

گر شیشه شکند هر توته ی آن خنجر شود

شکستن شیشه افتخار نیست به سنگ سخت

سنگ گر سخت بود سنگ دان بشکند

پدرتان خواجه عبدالرفیع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد