آزادی

ما خواهان افغانستان آزاد، مستقل، دموکرات، سیکولار و عاری از هرگونه تبعیض لسانی، سمتی و مذهبی هستیم

آزادی

ما خواهان افغانستان آزاد، مستقل، دموکرات، سیکولار و عاری از هرگونه تبعیض لسانی، سمتی و مذهبی هستیم

نامه ی از رزاق مامون به زهرا موسوی

نامه ی از رزاق مامون به زهرا موسوی

گرفته شده از وبلاگ کنکاش

سلام زهرا٬

از این که از روز چهار شنبه به بعد تلفنم خاموش است٬ نگران نباش. من اخرین باری که برایت

با علامت سوالیه و امریه پیامک فرستادم٬ از نظارت خانه ولایت بود. حلقاتی که علیه من

هماره توطئه درست میکنند٬ روز چهارشنبه در کارته پروان موترم را توقف دادند٬ استلال شان

این بود که روز گذشته این موتر در اختیار فرد مشکوک تحت پیگرد بوده است. تا اقدام

متقابل از سوی من٬ افراد امنیتی تلفن های مرا کنترول کردند و تمامی شماره ها را ظاهرا به کنترول

داده اند. من میدانم که ریشه کار در کجاست فقط از بابت شماره های تو و استفاده های تنبهی از آن

علیه من٬ نگران بودم. خوشبختانه توطئه خنثی شد اما همان روز قریب هشت ساعت در

توقیف ماندم و غیر از دکتر نادر  هیچ کس اطلاع ندارد . تاتعین شماره جدید اصلا نگران

من نباش . حالا برایم گزراش رسیده است که که حتی تون یا آهنگ صدای من در دستگاه های

کنترول اتوماتیک مخابراتی قابل شناسایی است. این طور نتیجه گیری شده است که استخبارات ایران

در همکاری با افراد شان در امنیت ملی افغانستان فکر کرده اند که حاجی نجیب کابلی به وسیله

من در تنگنا افتاده است.آنچه در خصوص صحبت های بابا در تلفن شنیده بودی برای هیچ

کسی یاد آوری نکن. فکر میکنم بابا قبل از آنکه برای تو تلفن بزند٬ در جای مهمان بوده است

و انتقال آن پیام از زبان وی در واقع حفاظت از اهمیت حاجی نجیب است که تقریبا در

تنگنا قرار گرفته است. باید بگویم که بابا گرامی من و تو ٬ در کمال صداقت٬ اطلاع نداشته

است که چی گونه نوعی خبر کاذب را به وسیله  ایشان به این سو تزریق میکند.

مسآله در حال حل شدن است. به زودی سیم کارت جدید میگیرم و برایت زنگ می زنم .

                                                                                                      مامون تو

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد